“
Afgelopen april mijn auto daar gekocht. Er was toen een klein probleempje met water in de achterklep, maar op het moment van ophalen leek het opgelost. 7 maanden na aankoop begon het probleem zich weer voor te doen. Hij heeft hier 2 maal naar gekeken en de oplossing gevonden. Nu nergens last van. Deze mannen hebben dit allemaal als service opgelost!
„